آخرین مطالب
  • امام صادق علیه السلام فرمود: هر كس دوست دارد از اصحاب قائم باشد، بايد انتظار بكشد با پرهيزكاري و اخلاق نيك رفتار نمايد در حالي كه منتظر باشد (مكيال المكارم ج2ص151)
  • امام صادق علیه السلام فرمود: « مردم امام خود را نيابند . امام در موسم حج حاضر شود و آنها او را مي‌بيند ولي آنها او را نمي‌بينند.» (كتاب كافي ج2 ص 146)
  • امام عسكری علیه السلام فرمود: «شيعيان ما در يك غم و اندوه دائم به سر مي‌برند تا زماني كه فرزندم كه پيامبر اسلام نويد ظهورش را داده ظاهر شود.» (روزگار رهايي ص392)
  • رسول اكرم صلی الله علیه وآله وسلم فرمود: « در آخر الزمان براي مردم روزگاري مي‌رسد كه تنها همّ و غمشان شكم آنها و شرف آنها تجملات زندگي و قبله ‌آنها زنهايشان مي‌شوند.» (روزگار رهايي ص 702)
  • رسول اكرم صلی الله علیه وآله وسلم فرمود : « در آخر الزمان قرآن با ني و لحن و غنا خوانده مي‌شود بدون اينكه به هنگام تلاوت با خوف و خشيت پروردگار همراه باشد.» (روزگار رهايي ص797)
  • امیرالمومنین علي علیه السلام فرمود: « او (قائم) هنگامي ظاهر مي‌شود كه كسي كه امر به معروف كند خوار شود ، و كسي كه مرتكب گناه شود مورد ستايش قرار گيرد.» (روزگار رهايي ص716)
  • امام كاظم علیه السلام فرمود: «تحقيقاً كه امر غيبت يك آزمايشي است از جانب خداي عزوجل كه خلقش را به وسيله آن آزمايش كند.» (روزگار رهايي ص 143)
  • امیرالمومنین علي علیه السلام فرمود: « (در نزديكي ظهور) مرد را به خاطر پوشيده نگه داشتن همسرش سرزنش ميكنند.» (روزگار رهايي ص 743)
  • امیرالمومنین علي علیه السلام فرمود: « (در نزديكي ظهور) آلات لهو و لعب در رهگذر مردم آشكارا به كار گرفته مي‌شود، مردم عبور مي‌كنند و كسي جرأت نمي كند از آن جلوگيري كند.» (روزگار رهايي ص 803)
  • رسول اكرم صلی الله علیه وآله وسلم فرمود: « (از علائم آخرالزمان) هنگامي است كه زنها جامه مردان را بپوشند و پوشش حيا از آنها گرفته شود.» (روزگار رهايي ص 75)
  • امام باقر علیه السلام فرمود: « هرگز هرگز فرج حاصل نشود تا آنكه به سختي غربال شويد تا ناخالصان بروند و خالصان باقي بمانند.» (الغيبه ص 206)
  • امیرالمومنین علي علیه السلام فرمود: « در انتظار فرج (قائم) باشيد و از رحمت خدا نا اميد نباشيد. » (الخصال ص 616)
  • امام صادق علیه السلام فرمود:‌ « به خدا سوگند من اگر او (مهدی) را درك مي‌كردم جانم را براي حضرت صاحب الامر فدا مي‌كردم. » (روزگار رهايي ص 425)
دانلود احادیث مهدوی
شگفتیهای عصر ظهور

نظر سنجی

کدام قسمت سایت بیشتر مورد استفاده شما قرار گرفت؟
حکمتی از قرآن
شگفتیهای عصر ظهور
معرفت نسبت به امام معصوم
رافت و مهربانی امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف
وظایف شیعیان در زمان غیبت
مطالب خواندنی
پرسش و پاسخ

آمار بازدیدکنندگان

توضیحات

شیعه شدن مبلغ برجسته الازهر

«شیخ مصباح امین الدرینی»، از مبلغان برجسته الازهر تشرف خود را به مذهب تشیع اعلام کرد.

​به گزارش «شیعه نیوز»، شیخ مصباح أمین الدرینی، از مبلغان برجسته الازهر که بیش از 4 دهه به تبلیغ اسلام در آمریکا فعالیت داشت، تشرف خود را به مذهب تشیع اعلام کرد.

الدرینی از نخستین مبلغان مسلمان الازهر بود که حدود 40 سال پیش به آمریکا مهاجرت کرد و حدود 4 دهه در آن‌جا به فعالیت‌های تبلیغ دین اسلام اشتغال داشت.

وی روز چهارشنبه، 18 فروردین‌ماه جاری، با حضور در مدرسه دینی «علامه شیخ احمد بن فهد الحلی(رحمه الله علیه)» در کربلای معلی، به تبیین چگونگی گرایش خود به مذهب تشیع پرداخت.

در مراسم استقبال از شیخ مصباح أمین الدرینی، «آیت الله شیخ عبدالکریم الحائری»، از روحانیون برجسته شیعی و جمعی از اساتید و فضلای حوزه علمیه و طلاب علوم دینی حضور داشتند.

الدرینی ضمن سخنانی در این مراسم گفت: «من مقاله‌ای از یکی از وهابیون با موضوع «من یکون رافضیاً»(رافضی که بود) خواندم که نویسنده تلاش کرده بود افکار و اعتقادات شیعیان را باطل اعلام کند».

وی افزود: این مقاله از رویکرد اسلام ناب محمدی که مبتنی بر فضایل و ارزش‌های اخلاقی است، به دور بود.

الدرینی در ادامه بر اهمیت فعالیت تبلیغاتی تأکید کرد و گفت: «بسیاری از مخالفان نیازمند این هستند که کسی راه را برای آن‌ها هموار و حقایق را برای آن‌ها تبیین کند».

وی در این مراسم همچنین، داستان‌هایی از تشرف برخی شهروندان آمریکایی به آیین اسلام ارئه داد و گفت: «برخی از این افراد در حالی که غرق در گمراهی، زرق و برق دنیا و لذت‌های حرام گذرا بودند، به آیین اسلام مشرف شدند و برخی از آن‌ها از قماربازان بزرگ و متخصصان سحر و جادو بودند».

شنیده‌ها حاکی است که «شیخ مصباح أمین الدرینی»، تشرف خود به مذهب اهل بیت(علیهم السلام) را در حرم مطهر امام حسین(علیه السلام) در کربلای معلی اعلام کرده است. 

منبع : شیعه نیوز

تگ ها:

ارسال نظرات

نام و نام خانوادگی
متن نظر

شما اینجا هستید